Powered By Blogger

Wednesday 6 April 2011

thatzlife..

Myspace Graphics


ape sbenarnye yang aku nak dalam hidup ape sebenarnye yang aku kejar selame nie..betol ke pe yang aku buat nie ..yakin ke pe yang aku buat nie key jamin yang aku ley dapat pe yang aku nak..tapi ape sbnrnye yang aku nak dalam hidup nie..?????AKU PON XPASTI!! aku trase cm pe impian hidup aku sbenarnye..kenape aku suke sgt hidup dalam bayang2 smlm.. eventho bayang2 tu yg ley buat aku nages,sakit aty sampi aku tkut nk taw pe yang jadi sterusnya,,smpi aku dah xde ase nk percaya kat org 100%..bukan aku perfect tapi aku sendiri takut dgn perkataan mempercayai org..mungkin aku percaya tapi hati aku ckp ade sumthing xkene yang dorang or dye buat...tapi ade lagi ke org yang jujur ag dlm dunia nie......

No comments:

Post a Comment