Powered By Blogger

Saturday 23 April 2011

akhirnye..

akhirnye terjawab gak kn..kau jumpe gak pilihan hati kau..bukan nk crite kat aku.rupenye dah lame ko admire ngn dye..ti dah declare jgn lupe bawa jumpe aku k..hum aku harap kau bahgia ngn dye..n aku harap dye dapt terime kau seadanye..jgn risau law betol dye syg kat kau cm mne pon dye kau dye akn trime seadanya.. aku pon dah jnji kn nak tolong ko..so pe yg termampu aku akan tolong k..jgn maen kn prasaan dye sudah lah..xpe wat mase nie kau kawan lah kenal aty buat dye dulu..bile kau ase tuh yg terbaek bru kau buat keputusan..coz jgn ulang bende yg sama untuk kali ke-2..n ingt jgn cepat jemu ngn something yg kau buat..coz aku taw tu lah kau ..jgn cepat sgt judge org klu kau bru kenal org tuh.sbb tu lah kau.. jgn terlalu rendah diri ngn pe yg kite ade..tolong jadi seorg yg berbangge ngn diri sndri..ingt law betol dye suke kau bukan sbb harta kau..so xde beze org bkrete or bermoto skali pon..yg penting jujur,ihklas,setie..bende len kite ley cari lepas tuh..ok..

No comments:

Post a Comment